cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天


**驚驚** 傷心 分類: 未分類

今日,,,,晨咁早比我a爸嘈鬼醒左a””

跟住食完早餐...就訓左係張床到!!

訓左係張床到唔夠一陣,,就比我a媽叫我起身,,打麻將!!

10點幾打到1點幾,,,食完lunch,,

又打過,,,打到2點幾,,,就有野發生la.....

咁我家姐就叫一同四萬,,,咁我a爸打佢個隻牌之前,,同我家姐講,,

話我打出黎,,你唔好食a””我做緊牌,,,

我家姐就話好...咁打左出黎,,佢真係唔食,,,

跟住就到我a媽打牌la””佢出統比我a爸,,,80蚊,,

我a媽就話唔得a,,,打出黎,,唔可以唔食嫁,,,

就唔比錢,,我a爸就問佢,,第一你比唔比錢先,,

我a媽就話唔比錢,,就唔玩lo””

咁我就贏左32蚊la””贏左,,咁我就打比嘉煒傾電話

嘩,,,超嘈a””我a媽唔肯比錢,,我家姐就作反la””

同佢係到嘈,,,話你冇錢比就冇錢比la””係到扮哂野,,,

咁佢地就係到嘈la””咁我就入房傾,,,

傾傾下,,聽到我家姐講:唔比錢洗唔洗打人a””

咁我就開門睇下la””咁我就見到,,我家姐用麻雀拋到我a媽個心口,,,

咁我a媽就發嬲,,又用麻雀拋返我家姐,,拋隨佢隻眼,,

咁我就冇眼仔關左房門....過多陣,,,聽到成張麻雀枱跌左落地,,

咁就開門睇下la””原來係我a爸將成張麻雀枱反左落地,,,

仲用粗口鬧我a媽,,,而我家姐就喊,,,係我a媽d 麻雀,,,

拋到佢隻眼,,,「魚」左兼腫左....

唉,,,,,

咁我a爸幫我家姐塗左d 野,,,咁個個都訓覺,,,

我a爸就廳到訓,,,咁我就返返房,,,,@w@”

夜晚,,,我比左隻pooh pooh 比左我表弟,,,