今日,,,,晨咁早比我a爸嘈鬼醒左a””
跟住食完早餐...就訓左係張床到!!
訓左係張床到唔夠一陣,,就比我a媽叫我起身,,打麻將!!
10點幾打到1點幾,,,食完lunch,,
又打過,,,打到2點幾,,,就有野發生la.....
咁我家姐就叫一同四萬,,,咁我a爸打佢個隻牌之前,,同我家姐講,,
話我打出黎,,你唔好食a””我做緊牌,,,
我家姐就話好...咁打左出黎,,佢真係唔食,,,
跟住就到我a媽打牌la””佢出統比我a爸,,,80蚊,,
我a媽就話唔得a,,,打出黎,,唔可以唔食嫁,,,
就唔比錢,,我a爸就問佢,,第一你比唔比錢先,,
我a媽就話唔比錢,,就唔玩lo””
咁我就贏左32蚊la””贏左,,咁我就打比嘉煒傾電話
嘩,,,超嘈a””我a媽唔肯比錢,,我家姐就作反la””
同佢係到嘈,,,話你冇錢比就冇錢比la””係到扮哂野,,,
咁佢地就係到嘈la””咁我就入房傾,,,
傾傾下,,聽到我家姐講:唔比錢洗唔洗打人a””
咁我就開門睇下la””咁我就見到,,我家姐用麻雀拋到我a媽個心口,,,
咁我a媽就發嬲,,又用麻雀拋返我家姐,,拋隨佢隻眼,,
咁我就冇眼仔關左房門....過多陣,,,聽到成張麻雀枱跌左落地,,
咁就開門睇下la””原來係我a爸將成張麻雀枱反左落地,,,
仲用粗口鬧我a媽,,,而我家姐就喊,,,係我a媽d 麻雀,,,
拋到佢隻眼,,,「魚」左兼腫左....
唉,,,,,
咁我a爸幫我家姐塗左d 野,,,咁個個都訓覺,,,
我a爸就廳到訓,,,咁我就返返房,,,,@w@”
夜晚,,,我比左隻pooh pooh 比左我表弟,,,
|