今日,,,1點半出左去,,
去左玩千秋厄左陣,,就悶悶到,,
就走左佬去左商場...
跟住買左支野飲,,,就落左葵涌村,,,
咁去左個公園坐,,,坐坐下,,
就野發生la””開頭就係同吳家輝傾下計既,,
因為佢入左棉紡,,,咁就想佢熟d 學校la””
咁講講下,,開始玩拋波la””
咁就拋la””a健又玩,,咁就玩玩下,,,
就愈黎愈多人玩,,,咁多個,,就蝦我地2個.,.
咁嘉煒就打左比沈....
跟住沈黎到,,,
個個余倫銓,,就話咩撚野,,,咁我地就開始串la””
咁余就坐左係個欄杆到,,,咁嘉煒就推佢,,,
余就冇跌親,,跟住佢就推叔嘉煒落個d 磚到,,,
推左幾次,,最後個次係最勁既...
咁最勁個次,,就整痛嘉煒la””
咁我都見到,,,咁仲整到嘉煒擦傷左,,流血...
咁嘉煒就好嬲la””咁就用串口鬧佢,,,,>p<”
咁我就睇下佢d 傷勢la”咁見到佢好痛,,流哂血咁,,
咁我就好嬲la∼∼fd 黎嫁啵,,,咁我就用哂粗口鬧佢la””
就話:人地推你姐ma..又冇整親你,,你咩撚野事a,,整到愈地流撚哂血,,你冇撚野a..等...
跟住佢仲話咁咪好lo∼∼∼我就駁返好你老未a””
個震好多人望住哂a....
咁a健就飲緊個包野,,佢叫我拎住,,不過比我整跌左..
跟住佢就踩包野,,,咁我就叫佢踩余個邊∼∼
佢叫我自己踩,,咁我就踩la””但係又射唔中佢啵,,,
佢就係到串我,,,仲拎起包野,,係到射我...
咁個陣沈見到,,,就推左佢一下,,跟住就.....(自己諗la)
|