今日,,1點幾個陣,,同佩鳳同嘉煒出街,,,
去荃灣,,跟住去完之後,,,就去左公園,,
同吳家輝..傾棉紡d 野...
跟住又同個令仔玩la”
玩左陣,,,又有d a 叉黎左..
又同佢玩,,,
5點幾,,,有3個粉腸黎左...(lnc:沈生,華生,光頭仔)
跟住6點幾個陣,,,個個光頭仔,,用成堆沙抛過我到a””仲攞d 樹葉打落我塊面到.
仆佢個街,,,好撚痛a””搞到我喊...
個個死佩鳳靜係識得講風涼說話,,,