今日,,12點半出門口,,,返學校練舞...
練完舞嘉煒就返屋企先,,,我同淑君就送佩鳳到樓梯上就走人lo”
跟住我就諗住返屋企換衫,,,先落街玩,,,
咁返到屋企,,屋企冇人,,,,
咁就同淑君係後樓梯到坐陣,,,傾下心事咁...
跟住過左陣,,嘉煒黎埋.,,
嘉煒仲買左好多繩,,黎織手鍊tim∼∼
咁我地就一齊織la”””
過左陣,,,我a ma 返黎la””
咁我就入返去換衫,,,再出返黎∼∼
跟住就落街玩lo”””
夜晚,,食完飯...李健打黎,,,
問我落唔落去,,,我就話落la””
咁我去淑君屋企既後樓梯等,,,,
咁去左個到∼∼就係到玩同傾野,,,
個死李健同黃少峰,,,成日係到整我,,
落到我d 頭髮亂鬼哂,,又met 我,,,>p<””
屎忽鬼,,,,
玩到10點幾先返屋企∼∼
|