今日,,,english 勁嘈....
咁我地就凍la””咁就熄風扇,,,
個個死人仆街文榮燊又係到嘈喎,,,,
仆佢個臭街,,,,
係miss lok 面前就扮q 哂野,,好乖咁...
正一屎忽精....