今日,,睇完青出於藍就同嘉煒出街,,,,
係公園坐左陣,,,就去左新商場個個公園∼∼
跟住我就好似見到一個好似何志明既人...
咁嘉煒就望下la””佢又話唔係,,
咁嘉煒就叫佢個名...佢就認左la””/\/\””
咁我地就打排球la””可能好耐冇打la””
咁打到隻手紅色一粒粒....好核凸a””
打到5點幾,,,嘉煒就要返屋企lo∼∼
咁就送佢返屋企....咁就返屋企....