今日,,,成日都冇乜出街,,,
冇特別地方要去~~
其實係諗住要同佩鳳佢地一齊去傾去沙灘 d 野既,,,
但係落雨,,所以冇乜mood 去,,,
咁就叫左嘉煒黎我屋企,,,
我家姐同a妹出左街,,,所以先叫嘉煒黎,,
咁去左我屋企玩la"""
最後我a媽返左黎,,,
我就同嘉煒走左落街,,,,去新商場到食野""嘻嘻.....
跟住見到阿健佢地,,,
咁佢地就過黎,,,,嚇我地,,,
咁比我地串,,,叫佢滾,,,同埋死矮仔,,,哈""
跟住就淋雨叔屋企lo~~so 冇猜傘.....
返到屋企,,,沖涼洗頭,,,
吹緊頭,,我家姐係到鬧我話唔熄電腦,,,
跟住就係到串la"""話隻秋a""
跟住我a爸就話佢你好好打a"""
嘻嘻""
|