今日,,朝早有左bb 黎左我屋企a.../\/\””好得意a∼∼
下午,,2點幾先出門口,,,
去左大窩口...傾野...
跟住去左咩悅來酒店既商場到...
咁就坐左係張椅到,,,,跟住有人坐係我地後面la””
咁佢地好大聲講野,,咁我同嘉煒就望下後面,,
有個姣婆就話望咩望,,,啤咩啤啵,,,
跟住就唔理la””走個陣,,,我地就講返佢地既野,,
去到3樓,,,再好大聲咁講死姣婆收la””
跟住就走左返屋企lo∼∼