好鬼死耐,,冇打日記la""""因為屋企電腦壞左,,,,上唔到網,,,,,so 打唔到日記,,,玩唔到電腦""""
真係好想快d 玩到電腦a""""好耐冇同人地傾msn la""">p<""
聽日我a 妹生日a""""我諗住同我a妹佢地去踩單車,,,,不過如果落雨就去溜冰......
邊個去既話,,,,打比我la"""""bibi~~""