今日,,同左嘉煒一齊...
落左去打波...
跟住同返之前冇乜成日一齊玩既fd∼
一齊打波同玩!!
玩就玩得幾happy∼∼
但個死人吳家輝..踢個波去我到,,
我就用隻手頂住la””搞到隻手鬼死咁痛...