cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天


*開戰* 呆滯 分類: 未分類

琴晚,,我家姐已經猛禁係到話我嫁la””

今日,,,又猛禁係到嘈我,,又叫我收皮””

係因為我問我a爸拎錢∼∼

可能係佢唔抵得la””就係到嘈我

我都冇理到佢..

1點幾就同嘉煒去左剪頭髮””

剪完之後,,返返葵涌!!

同我a妹...打排球...

打到六點半就返屋企...

返到屋企,,佢地就猛禁係到鬧我..

咁我就嬲la”” 咁就好快食完飯..

返房,,我a婆問我咁快食飽a””

我家姐又係到嘈,,,話我係出面食左野...

過左陣,,我a媽叫我沖涼,,,

我冇認到佢,,,我a媽就話我冇禮貌,,

十問九唔應,,跟住我都冇答佢...

因為我剪完頭髮返黎,,靜係識得係到話我...

咁我家姐就扮哂野咁,,,行入黎房,,

望住我,,我就避開左佢既眼光,,,

住佢就話:媽咪同你講野a””我唔應佢...

佢就話你聾左a””鍾智敏大小姐,,,

我就開始發嬲la””我就話咩撚野a””

咁我地就開始係到嗌交...

我就一邊喊就一邊嘈...

我地係到嘈,,,a爸就話由得佢地嘈...

咁我家姐就痴線既,,,唔夠我嘈,,就打我∼∼

痴線...咁我地就打la””

我a婆終於睇唔順,,就拎藤條打我地兩個..

跟住我a媽就幫住我家姐∼

就猛禁係到鬧我,,,黑人憎∼∼