今日,,2點幾先出門口,,
出葵芳整d 野,,,
跟住就返葵涌...
同佢地係樓上面玩...
超好玩a””不過玩到好熱,,,
玩完之後,,落公園,,
就玩誠實與大膽....
今日,,成日隻手都好鬼死痛,,,唔可以大力咁整野,,打字都痛,,