今日...我好急出左門口,,,,
so 將d 錢全部整哂落袋,,,
返到學校,,,去locker~~
擺完書,,,,就排隊上去,,,
上到去,,,我搵個袋,,,先發現唔見左100 蚊a""
咁就同佩鳳講la"""
佩鳳就叫我同a sir 講,,,,
我就唔想咁咩la""
就冇講,,,
上中文堂...全部都差唔多掉哂位.....
我就同佩鳳坐,,,普通話堂又係,,,,
普通話堂個陣,,,阿佳同我地傳紙仔,,,
陳俊賢,,,,話阿佳想溝佩鳳......