今日,,,數學堂,,,食野,,^w^''
中文堂,,,我地班既一個男仔因為穿耳洞,,,仲穿左2隻,,,,
miss lok之前話過我地班既女仔唔可以超過3個耳洞,,,而男仔就唔可以穿耳,,,
岩岩好,,,個個男仔,,穿左2個,,又穿耳針,,比miss lok睇到,,,
哈,,,miss lok叫我去拎夾,,,,夾住佢隻耳仔,,,,,
嘩,,,紅哂丫,,,,佢仲坐係我隔離tim,,,,所以我見到佢喊,,,,= =''
食飯之前,,miss lok叫我拎張人名紙,,,寫邊個5月28日,,星期日,,
去福來邨,,做義工,,,我同佩鳳同嘉煒就一定唔去lo.....
因為個日岩岩好,,,係佩鳳生日,,,,,>p<''
lunch 之後個小息,,,佩鳳好想去同人嗌交,,,,但係搵唔到人,,,嗌唔到,,,
排隊la,,,miss 廖佢指我地,,,,叫我地上課室個陣,,
唔好上住,,,佢同我地傾d野啵,,,,,(傾佢買咩禮物比我地啵,,,問我地又唔敢講太貴d野,,,佢就話買野飲比我地啵,,,- -'')
商業堂,,,練習打英文啵,,,,,仲考喎,,,,,我就1 分鐘,,,可以打43個字,,,,,其他人就....= =''
放學,,咁細佬同我地講,,,a班d人抄我地既孔明燈喎,,,,,
個陣好嬲丫.....= =''我地仲扯爛埋我地整個個孔明燈,,,,>p<''
之後,,,我地擺左個書包,,係locker,,,,唔記拎鎖匙tim,,,,
好彩,,我個條係屋企,,,不過我地返屋企拎,,,因為太遠la,,,,
咁就由得佢,,,其實佩鳳佢地係想剪鎖嫁,,但係我唔肯,,,咁就冇剪到,,,,
我地去睇怕羞草個陣,,嘩,,見到鍾佩怡佢地,,,,發哂姣,,,
放哂d頭髮落黎,,,以為好令咁,,,嘔...= =''
跟住睇完,,,就去科學室,,,,整孔明燈,,,但係整完去放,,,,都唔成功丫,,,
仲影左好多相,,,,^w^'''
整完之後,,,,都好夜la,,,,就返科學室,,,拾野,,,
我就掃地,,,,佢地就拾野,,,^w^''
|