今日,,,,凌晨4點就起左身,,,,可以因為我琴日好早訓,,,,
咁起左身冇野做,,,,就sd 左一個信息比人,,,^w^
跟住就係張床到發呆,,,>p<""
下午,,,出左街,,,去圖書館,,
係個到,,,做專題,,,,
其實都唔係做既,,,係到玩,,,^^~~]
1點,,,就去左食麥當當,,,食完就返我屋企,,
跟住就去新商場到行lo,,,,
係個到,,我地去左公園到,,串人,,同埋同bb仔玩,,,
個bb仔好得意丫....^w^''