今日,,,又係去飲茶,,,飲左成個鐘,,,
返到屋企,,屋企人又叫我打麻雀lo,,,,,
贏左20幾蚊,,,跟住佩鳳同嘉煒就黎左我屋企,,,
咁我就著鞋,,,就出去lo,,,,,
去到葵芳,,,首先就係買雪糕食....^w^''
跟住去個個有電腦玩個到,,坐低左,,畫野,,
畫左一陣,,,,個到有d仔,,就吹口哨,,,「廖」我地,,,
我地就玩,,,,係到叫,,,笑死我,,,,/\/\''