今日你locker,,李芷諾扯爛左我件衫丫,,,(係冷衫,,,唔係pe衫)
pe堂,,,好悶,,,,睇片,,,咩短跑,,,跳高喎,,,超悶,,,
1點,,,落下面,,,bbq,,,,
悶到死,,,做個個咩廚神大賽,,,做到我同佩鳳喊,,,,
痴線嫁,,,我地整到咁令,,,校長食都唔食,,,就話c班勝喎,,,
都on9嫁,,,跟住仲係到話我圬,,,黑人憎,,,,
又遲放,,,都唔好玩,,,= =””
放左之後,,,人地d f.1 都走哂la,,
跟住我地去左308整孔明燈,,,升到上去好高丫,,,(係大操場放)
之後,,,返308室,,,拾野,,,拾野個陣,,,
冇老師係到,,,咁我地3個就作哂反,,,係白板到寫野,,,
寫哂我地鍾意邊個,,,又寫我地心目中既bf,,,要有咩條件,..
我寫,,,佢地就比意見,,,= =””
做到6點搭8....miss 伍叫我去買發泡膠,,
咁夜,,,不過都去左,,,新商場買,,,=.=
|