今日,,,,返學個陣,,,淋左陣雨....>p<
因為好耐之前細佬同我講,,,話有人話我同佩鳳同嘉煒姣嫁la,,,,
跟住琴日,,,同細佬傾電,,,細佬仲話a班d女仔全部都話我地好姣,,,
特別係個個蔡淑妮...咁我就同左沈智偉講,,,,咁佢就唔識,,,
咁佢問我係咪個個,,我話係,,,咁沈智偉就幫我搵左一個人,,,,
問我佢有冇料,,,,我就唔知la,,,靜係知道佢有個ar哥係f.2姐ma,,,,
,佩鳳話:佢自己唔夠人地姣,,就拉埋我地落水,,,=.=
係禮堂,,,悶到抽筋,,,,>p<