cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天


\\//||吃了糖的感覺,,就似愛上你一樣* 開心 分類: 未分類

琴日幫沈智偉搵資料都搵到好夜,,,今日七點起到身,,都算勁,,,,

起左身,,,屋企冇早餐食,,,,咁就算,,,出門口lo,,,,

係仁立對面,,,企係到等的士,,,,好樣衰丫,,,,仲要比個個死人陳子銓同個個低b仔郭楚輝睇到,,,=.=

小息,,拎完書返上課室,,,,見到老公仔佢地,,,,佩鳳撞我去老公仔到,,,跟住我就行快左,,,差d係樓梯跌親,,

差唔多打鐘,,,我唔記得拎file,,,咁就叫佩鳳同我衝落去拎flie,,,

上返黎,,,經過阿生後面,,佢又退後左一步,,,佢就撞到我丫,,,>p<

中文堂,,,口頭報告丫,,,咁我地每組就猜包剪揼,,,咁miss lok靜係話只可以出剪同包,,,,

咁輪個個就第一,,,咁我個組就最尾,,,/\/\

呢兩堂中文堂,,,都唔夠我地7組,,,講哂,,靜返我個組同埋蔡俊樑個組,,,,,

miss lok話聽完講座就要返返課室,,,等埋個兩組講埋先走得,,,,,

閱讀堂,,,睇小飛俠,,,

音樂堂,,小測,,,,,

pd堂,,聽講座,,,幾有意思.....><

聽完之後,,,,miss lok叫我地係集隊位置企,,,,>.<

話邊個冇舉手答問題,,,就企,,,有舉就坐係到等miss lok,,,

係個到企左好耐丫,,又凍啵,,,我地都起哂雞皮la,,,,>w<

企左起碼有半個鐘,,先上課室,,,做埋我地個兩組既口頭報告,,,,

做到成6點幾,,,先放,,,,miss lok臨走前,,,話我,佩鳳,嘉煒,曾慶龍,,聽日要頒獎....

曾生同佩鳳就講野,,我同嘉煒就安掛野,,,,,,

咁就留係學校,,練習聽日既野,,,,

練完la,,,咁就去禮堂,,,睇下ar媽係咪入面,,,,

唔見ar媽留而見到老公仔,,,,望左幾眼就返屋企lo<,,