今日,,自己八點幾就起左身,,,,,
跟住就玩電腦,,,,,咁就打比佩鳳,,,,,問佢起左身未,,,,,傾左陣,,細佬打比佩鳳,,,咁佩鳳就駁佢入黎,,,
佢一聽到我係到,,,就cut左線,,,=.=佩鳳話比我聽,,,,佢驚我鬧佢先唔同我傾啵,,,><
因為琴日老公仔冇打比我同我講去定唔去睇戲,,,可能佢有打黎,,不過我聽唔到la可能,,,,
咁就以為佢唔去la,,,就同佩鳳講佢唔去lo....
咁我地3個就自己出去睇戲,,,,,,
一入場,,,,好恐怖.....我同佩鳳就係到大叫,,,好恐怖....>p<成場,,,得我同佩鳳叫....其他人冇叫...=,=
睇完戲,,,我地就去食m記,,,,行去個陣,,,諗住打比老公仔問佢做緊咩,,,,,,但係佢又唔係到...><
食完,,,就走,,細佬就返去踢波,,,
我地就週圍行下,,,,,,,行到咁上下,,,就返屋企lo.....
|