cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 4 月 15 日  星期六   晴天


[[*〝《別拋下我[_..★〝我受不起孤獨的痛苦.★°[||"` 分類: 未分類

今日,十點鐘就起左身,,,我起身,,我家姐同ar妹都未起身,,,,

佢地唔起身,,,咁我就玩電腦,,,,,成十二點幾佢地先肯起身,,,

跟住我就炒蛋比佢地食,,,,,食緊個陣,,,,

我ar爸就返左黎lo,,,話帶我地出去食野啵,,,,,,

咁我ar爸返到黎,,,就沖涼la,,,,咁我係佢沖涼個陣,,我就洗碗,,,,跟住就換衫出街,,,,,,

去大家樂到食,,,,,我就食面,,我家姐就食飯......食飽,,就打比佩鳳話係樓梯等,,,

我係新商場行到佢屋企門口,,,,佢都未出黎,,,,咁我就行返上去,,,都未見到佢,,,,咁我就返屋企打比佢,,,

問佢係邊,,,佢話係樓梯咁就落返去lo.....咁就去葵盛東到打千秋,,,,,,,

我同佩鳳同佩鳳個ar妹仲有佢表弟,,,咁我同佩鳳就係到扮野......

話我地玩緊雜技.....我地第十級,,,,/\/\

玩玩下,,,,有班肥仔,,,行過黎,,講粗口,,,,,,咁我就話咁細個就講粗口,,,,

佢地就話係lo......跟住我就話屌你老母個臭「係」,,,佢地就話屌你老母個臭西,,,

跟住佩鳳就話咩臭西a,,,,,白痴,,,,跟住個班細佬,,,就話隻秋丫,,,,

我話好丫,,,,,黎丫,,,又話隻,,,都唔知隻左去邊,,,,又唔敢黎,,,

佩鳳個表弟就話我一個都可以打到佢地一個la,,,,^^~~

玩左好耐,,,,我聽到沈智偉把聲,,,咁就望後面la,,,,,真係見到佢.....

咁就追la,,,,,但係又唔知佢地去左邊,,,,,,

咁就比人霸左個千秋la,,,,咁就企係個兩個人後面...佢地就自動比返我地玩....

玩到四點幾,,就諗住走lo....沈智偉就踩左架街車落黎.....

咁同我講,,,話係我屋企樓下等我...=.=

佩鳳話要送佢地返屋企先,,,咁送左,,,,

去我屋企樓下la,,,見到佢地,,,就叫佢地去公園,,,,,

係公園,,沈智偉佢拎左舊野,,,黎掉佩鳳,,,,咁我就見到龜....

咁就唔同佢地玩住,,,,咁行左係到同佩鳳,,,,唔知邊個,,拎舊野出黎掉,,,,

搞到2隻龜行左入黎公園,,,,行去沈智偉個到,,,同佢地唔知講左d咩,,,,

我問佢地,,佢地就話個兩隻龜係到吹水啵....=.=  咁就返屋企la,,,,

我叫沈智偉佢,,,送佩鳳返屋企,,,咁佢就踩落去葵興.....等佩鳳..../\/\