今日,,把聲仲係有少少唔同左.....>.<
科學堂,,,,做實驗,,,咁我同佩鳳仲有嘉煒就將所有d 野溝埋,,,,勁臭,,,仲起泡泡../\/\
放學,,,,我地就去拾locker,,,咁梁錦昌同陳郁強仲有游彥斌就留低左,,,,
咁我地locker有d公仔嫁ma,,,佢地就係到搞搞震,,,,,又搶我地locker入面d 公仔....
我地d廢紙唔要,,佢地就用呢d紙,,,整到圓形黎擲我地丫,,,
仲有梁錦昌用拳頭打我,,,咁我就擋la,,,,佢就打到我個手指公,,,,
好痛丫,,頂佢,,,,條根都唔知會唔會傷丫,,,

到左6點幾,,,我地先走,,,,,
返到屋企,,,我紮頭髮,,,,用手指公都用唔到丫,,,好痛丫,,,

食飯個陣,,冇乜胃口,,我ar爸就話我成日掛住拍拖,,,,
冇胃口喎,,,都痴痴地既,,,仲話我如果比佢睇到我同bf一起,,就會打死我啵,,,=.=
|