今日,,好遲先起身丫,,,,成身都好鬼死攰,,,,

食完早餐,,,,就去接嘉煒同嘉煒一齊去佩鳳屋企lo,,,,
去到佩鳳屋企,,,係地下打麻將,,咁佢ar媽叫我地去佩鳳係葵涌邨個間屋企拎麻將枱...
去到佢屋企,,,,搬張枱同埋風扇,,,,咁我地3個就輪流搬枱,,,,搬到佢屋企,,,都攰死la,,,

咁係佢屋企打麻將打到3點幾,,,咁我地就入房做功課,,,,,做到成六點半都未做完,,,

欠一份,,,英文w.s唔識做,,,咁佢ar妹同表弟就叫我地打麻將,,咁打左2局,,,,
就返屋企lo,,,,,

|