今日,,,八點幾就比我ar爸嘈醒,,,,琴日打麻雀打到成十一點幾先訓,,
去飲茶,,,飲完荼返屋企,,,返到屋企,,,我家姐就叫打麻雀,,,,,,
又開枱,,,打到十二點半,,,,我贏左十二蚊,,,,,,琴日就贏左五十蚊,,,,,^^~~
打完,,,我就落去買pizza,,,,,買左上黎,,食完就同佩鳳同嘉煒去library....
去完library,,,就送佩鳳個表弟同細妹,,,返葵盛,,,再去葵芳,,,,/\/\
我地去葵芳得一個目的,,,,就係去睇野,,,,,
我地呢個月,,,,我同佩鳳同嘉煒就有一個大計劃,,,,,
但係因為佩鳳要交二千幾蚊既電話費,,所以呢一個計劃,,,要遲d先可以實現...\/.\/
係個到每人買左2杯ice-cream.....行去新都個陣,,有個大公仔丫,,,,好得意,,
咁我地就行過去摸佢~~^^~~摸個陣,,有人拍我地,,,原來係小學d男同學,,,,>p<
咁就行過去打返佢地,,,,佢行過黎凶我地喎,,,,,,=.=
睇到咁上下,,,,睇到一個袋好令,,,,,我地都同意買呢一個袋,,,,,
5點搭9我地就走lo,,,,坐小巴返葵盛,,,,接佩鳳ra妹同表弟就返屋企lo......
|