cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 4 月 16 日  星期日   晴天


打麻雀,,,,, 開心 分類: 未分類

今日,,,八點幾就比我ar爸嘈醒,,,,琴日打麻雀打到成十一點幾先訓,,

去飲茶,,,飲完荼返屋企,,,返到屋企,,,我家姐就叫打麻雀,,,,,,

又開枱,,,打到十二點半,,,,我贏左十二蚊,,,,,,琴日就贏左五十蚊,,,,,^^~~

打完,,,我就落去買pizza,,,,,買左上黎,,食完就同佩鳳同嘉煒去library....

去完library,,,就送佩鳳個表弟同細妹,,,返葵盛,,,再去葵芳,,,,/\/\

我地去葵芳得一個目的,,,,就係去睇野,,,,,

我地呢個月,,,,我同佩鳳同嘉煒就有一個大計劃,,,,,

但係因為佩鳳要交二千幾蚊既電話費,,所以呢一個計劃,,,要遲d先可以實現...\/.\/

係個到每人買左2杯ice-cream.....行去新都個陣,,有個大公仔丫,,,,好得意,,

咁我地就行過去摸佢~~^^~~摸個陣,,有人拍我地,,,原來係小學d男同學,,,,>p<

咁就行過去打返佢地,,,,佢行過黎凶我地喎,,,,,,=.=

睇到咁上下,,,,睇到一個袋好令,,,,,我地都同意買呢一個袋,,,,,

5點搭9我地就走lo,,,,坐小巴返葵盛,,,,接佩鳳ra妹同表弟就返屋企lo......