今日,我ar爸唔洗返工,,,咁佢就叫我地起身la,,,,
咁就出去食早餐,,爸爸問我地去邊到食,,,咁我就話去麥當當,,我家姐就插咀,,,
話麥當當食唔飽啵,,,,咁我ar爸就話去飲荼,,,咁我同我ar妹就唔想去,,
咁就行慢d,,,到左酒樓,,咁就霸位la,,,我同我ar妹就坐一張枱,,,
我家姐同我老豆就坐另一張枱,,,,跟住我家姐就行過黎,,好大聲禁講你老未,,,
都痴痴地,,,咁我話唔撚事丫,,,屌你,,佢就叫我去佢地個到坐,,,
我就唔肯,,,就照坐,,,就唔理佢地,,,跟住我去我ar爸到問佢拎鎖匙,,,
佢話冇,,,咁我咪坐低食野lo.....返到屋企,,,
訓覺,,,,都未開始訓,,,我家姐又叫我地打麻雀la<,=.=
由一點幾打到成五點幾,,,,>p<
打完,,,就沖涼,,,去街食飯lo.....
|