今日,我ar 爸,媽唔洗返工,,,咁好早就比佢地嘈醒左,,,,
咁起左身,,,就換衫,,,返學校跳舞丫,,食完早餐,,,就同佩鳳一齊出門口lo,,,
返到學校,,,冇門口入,,,校工唔知去左邊到,,,就禁鐘la,,,等左勁耐先開門啵,,,,
入到去,,舞蹈室又冇開,,個校工就去開,,開都開左好耐,,,
入到去,,,拉「根」,,,就開始跳lo,,,,,miss lok 病左冇返,,,,
跳到12點半就放人lo,,,咁電腦室冇開,,,咁就冇得做專題,,,,
咁我地就去左葵盛商場行下,,,,,我地3個都帶左好少錢,,,,咁就冇買野食la,,
咁係個到行左陣,,就去左玩千秋,,,,@w@
玩左陣,,,就好暈la,,,,咁就坐左係到,,,,聽歌,,,=.=
返到屋企,,,冇野食,,,d 大人又係到打麻將,,,咁就唔想同佢地講野la<,,
就走左去訓覺,,,訓左3個鐘,,,就起左身,,,岩岩好,,食飯,,,
食飯個陣,,,咁我姑姐就話想買3g 電話,,我媽話3g機買一送一,,可以睇到人個樣,,跟住我就話情侶就岩,,
跟住d 大人又話我拍拖la,,,,又話我e+12歲,,,就拍拖,,我ar媽就話打死我啵,,,
而我ar爸就話要有錢既,,,仲叫我叫我帶個bf返黎啵,,,,,=.=
|