今日,八點幾就要起身....
八點搭半到返到學校,,,,其實咁早返去都冇用,,,因為電腦室未開,,,
咁係個到等電腦室d人返黎,,,係個到玩,,,,
個個人九點搭一先返黎,,,,咁d男仔都白痴既,,,係咁衝入去搶電腦,,,,,
咁佩鳳個組,,,就要四部機既,,,,咁陳郁強就霸左佢地個組既一部,,,就話係佢霸左先啵,,
咁曾慶龍就冇得用,咁嘉煒隔離就有兩部,,佢就坐左一部,,,
咁陳郁強走開左,,唔知係咪佢唔用la,,,,咁曾慶龍就走過去,霸住左,,,,
跟住陳郁強返左黎,,就叫佢比返佢,咁曾慶龍唔知講左d咩,,,
陳郁強佢就打左曾慶誌一拳....咁佢地兩個就打起交黎la,,,,,
我又唔識阻止,,,咁佩鳳就靜係識叫佢地唔好玩,,,好彩楊敏釗佢阻止左炸,,
嚇死我la,,,,咁我就同梁錦昌講話嚇死格格la,,,,佢就踢左我張椅一腳,,=.=
咁係電腦室到做個d專題la,,,,咁個個都要列印嫁ma,,,我就好似d老師咁,,,
就幫佢地整列印d野,,,有d又話冇丫,,,有d又咩丫,,,,,又食紙丫,,,印完又唔要丫,,,叫到我把聲沙哂,,,
做左冇幾耐,,,,個陳志華黎左,,,,咁嘉煒就知上次陳志華話佢kai 子區...
咁我同嘉煒就話返佢kai子華同死肥華....佢就話咩a,,,,,/\/\
係個到做哂la,,,,就係到睇鬼片....恐怖......做哂la,,,,,咁就返屋企,...
返到屋企,.,,,打比細佬叫佢換衫,,,,.出西九,,,,
咁我換完衫la,,,咁打比佢,,,佢問我約唔約埋老公仔啵,,,,
我叫佢打la,,,,佢就話我身為人地老婆,,,叫我自己打,,
咁我問返佢,,想唔想老公仔去,,,我唔記得左佢答咩,,,,就冇打到,,,,
咩到整好la,,,,咁我地就出去lo,,,,,
到左la,,,,,一去到,,就去六樓la,,,咁我地搭lie個陣,,見到佳佳丫,,,,同佢條仔,,,
六樓,,,我地就去食壽司.....食唔飽既,,食左二百幾蚊,,,,
食個陣,,我地就係到成日踢黎踢去....>p<
食完,,,,又食雪糕,,,^w^
我地就去左最高個層,,打機,,,^w^好白痴丫,,,
打完,,,換金幣,,係個到玩,,,,我地玩左好多樣野丫,,仲玩左海盜船...^w^好開心丫,,,
係個到玩到六點幾丫,,,,跟住就搭mtr返屋企.....
搭mtr之前,,,細佬買左飲野同飲食比我同佩鳳同嘉煒,,,,,
咁就係到食la,,,,,咁返屋企要行樓梯,,,行個陣,,,好飽,,,好想嘔,,,,
返到屋企,,好飽唔想食野,,,,但係唔食,,又比我ar媽鬧,,,咁就食左少少野,,
今日,真係玩得好開心丫,,,,多謝你丫細佬......不過比細佬met左好多野,.....
|