今日,嘉煒9點打比我,.,,打比我個陣,,我仲係到訓緊覺,,,,
9點搭3我先肯起身,,,,跟住就拉下d頭髮,,,再換pe衫,,,,
就同佩鳳一起返學校,,,,,返到學校,,,,整專題,,,不過有d時間我地都係有玩既,,,,
有時畫下白板,,有昤就用手提播歌,,,有時又係到聽歌,,,仲睇鬼片......
不過多數d時間,,都係係到做專題既,,,,,,
做專題做到1點幾先走,,,,走左之後,,,,我地過去街,,,,,
咁我地就話一齊著短褲,,,,咁嘉煒冇絲襪,,,,咁有多一條la,,,,,
咁我叫嘉煒去佢屋企拎條褲,,,,,換埋衫,,,,咁就去我屋企,,,,
去la,,,咁我家姐,,不嬲都係好唔剧佩鳳既,,,,今次都唔例外,,,
一去到我屋企,,我家姐就黑口黑面,,我地走個陣,,佢仲好大聲話「臭西」
跟住就去佩鳳屋企la,,,,等佩鳳換完衫著埋鞋,,,,咁係佢屋企,,,,咁我就諗住打比老公仔la,,
但係佢屋3企又冇人聽,,,,,打佢手提,,,,佢家姐話佢唔係到....=.=咁佩鳳得la,,,,就出門口lo,,,
我地就坐MTR,,,去西九,,,,,一去到西九,,,,我地就去影貼紙相....
影左2次,,,,好令丫,,,,^w^
跟住就去買雪糕食,,,,再係個到行下,,,,
行到5點半就走lo,,,,去坐巴士,,,,,
返到屋企,,,冇野做lo,,,,,,,
|