今朝,,都唔係好想起身.,...因為琴晚整專題整到成12點半,,,,好眼訓 a~~
如果唔係要返學,,,,我先唔會7點起身丫,,,,,
一起身,,,就拉一拉d頭髮,,,,再整下d野,,,,就走人lo,,,,
集隊,,,,我總係要望下老公仔既,,,,,^w^
第一堂...miss lok上堂,,,咁我地就拎獎la,,,,miss lok就叫鍾佩怡分左d獎品,,,
音樂堂,,,miss 廖冇返喎,,,,但係竟然係miss yu代課喎,,,
佢拎呢堂黎上佢個堂喎,,,,悶到痴線,,,,>p<
普通話堂,..miss鄭又係冇返,,,就搵左miss陳黎代堂,,,,我地去左511個到整專題,,,,,
小息,,,,我地三個買左魚旦食,,,我就最快食哂既,,,我食呢d小食就係最快食哂既,,,,而食雪糕我就食得最慢既,,,佩鳳就食得最快既,,,,而嘉煒呢,,,呢兩樣都食得好慢既,,,,^^
中文堂,,,落去g06到整專題,,,但係列印唔到野出黎既,,,,
跟住又係miss yu 堂,...係到讀書,,,悶死,,,每次上佢堂,,,都會有好多人企係到既,,因為佢地作反,,,我就唔會la,,,最多就唔理姐,,,,就唔會好似d男仔咁衰la<,,,
中文堂,,又去211電腦室到整專題,,,,,@w@
lunch,,我地個班勁嘈a,,,,,鍾佩怡又係到分糖,,,,勁多人出去搶糖啵,,,班長又唔理,,,嘈到死,,,,
lunch之後個小息,,去完locker....上返去,,冇野做,,,,比個個死人陳子銓推d人黎我地個到,,,踩到我a,,,,
白痴勁痛a,,,,到低低地既佢,,,,跟住就去打佢la,,,比孫爺爺過黎鬧我地喎,,,,>p<
跟住佢仲要「蚊」我d頭髮a,,,,仲要除我我條象根,,,,,仲跌左落地下丫,,,,=.=
英文堂,,,,冇乜野做....#w#
pd堂,,,要去跳舞,,,,但係又急住去整專題啵,,,,,,*w*
搞到成5點半先可以走......跟住我地就即刻跑去211電腦室.....
係211室,,,沈智偉同我講,,,陳子銓比我既日記板比梁錦昌丫,,,,,,=.=
整整下,,,細佬打黎,,,,話見到某某人,,仲話個個人同緊一個女來密密針喎....>p<
係個到整野整到六點幾先走.......
|