中文堂,,,比miss睇到我帶介指,,叫我除左佢,,,
除左之後,,,擺左係櫃檯,,,返黎個陣,,就唔見左la.,
其實都唔係好重要既,,,不過我同佩鳳同嘉煒都有一隻,,,
我有三隻,,,所以就分左佢地,,,三個都有,,,^w^
唔見左,,,都幾唔開心既,,,,但係好笑既,,,
係我小息返返去課室,,隻介指係我個枱到啵,,,,@w@
小息,,,,去左locker,,,之後就買野食,,,,,
落到去,,,見到阿佳,,,同埋細佬,,,細佬就打我,,,
咁我同佩鳳就追住佢黎打,,,@w@
科學堂,,,睇片,,悶死,,,,
數學,,,,好認真咁聽書,,,但係ar sir呢,,就成日講第二d話題,,,=.=
lunch,,有好多人拎錯餐,,,煩,,,,d人仲要好嘈啵,,,
prefect又唔識看既,,,搞到我呢個班長,,,
要好鬼死大聲咁鬧全班,,,鬧完之後,,,,把聲沙左,,,>p<
之後,,,個小息,,,要問人借數學書,,,問左陳子銓先生,,,
咁我地就去library,,嘩,,,好多人丫,,,咁就出返去,,
跟住去左ar 媽(阿錢)到,,,,過左陣,,就集隊lo,,,,
放學,,,我地上去6樓,,接嘉煒,,,又見到,,阿佳lu,,,,
接完嘉煒就走人lo,,,,,,,,,,,>w<
|