cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 3 月 16 日  星期四   晴天


''//\ ▉ 愛要自己去把握,失去的機會永不再回來,, 開心 分類: 未分類

今日,一起身就睇下我比辣雞辣到既傷口睇下點la,,,,冇乜事lo,,,,

跟住我同家姐同佩鳳就比細佬車左返學校lo,,,,

返到學校,,,悶到死,,,諗住入禮堂la,,,,但係又比ar 譚趕左出黎啵,,,,=.=

因為d男仔要搬野,,,,女仔唔可以入黎啵,,,,@w@

集隊la,,,,f.1 f.2就入禮堂,,,咁有2個2個咁坐,,,又有3個3個咁坐,,,,

我同佩鳳同嘉煒就3個一齊坐la,,,,係入面,,,,就唔知寫d咩,,,,比校長,,,>o<

基本科技堂,,,係個到設計相架,,,冇野做,,,,

英文堂,,有人黎睇我地上堂,,,,我地好扮野丫,,,,扮到好靜咁,,,^w^

lunch,,,係我最憎嫁la,,,,因為我地會比prefect趕落去,,,,我地就會週黎行,,悶死,,,

綜合人文科,,,分組坐la,,,又有人黎睇堂la,,,不過呢堂,,就好似嘈左d la,,,,我同佩鳳就係到傳紙仔,,,

比老師收左lo,,,,,>p< miss余堂,,,,我地就坐返綜合人文個d坐位la,,,

miss又冇叫掉返位啵,,,咁咪坐返lo,,,,跟住王國彬就話比miss聽,,,我同佩鳳同嘉煒掉位啵,,,,

大把人掉位la,,,,又唔出聲喎,,,靜係話我地3個,,,,#w#咁我個位就比人坐左,,,

咁坐我位個個人就指坐佳佳隔離個位la,,,姐係示意我坐係個到la,,,,咁我咪坐lo,,,,

pd堂,,,,miss 駱叫我出去,,,,同我講,,問我做乜掉位啵,,,,==

我就冇應佢,,,跟住又話我身為班長,,都掉位,,,又乜,又乜,,,,,

係我想掉既咩,,,,白痴嫁,,,仲叫我聽日同全班講野啵,,,,=.-=

放左學,,,我地要做it prefect,,咁就去la,,,,

係個到,,,悶死人,,,咁我地3個就上去買野食la,,,

咁就係locker個到望落去,,,咁佳呢,,就舉起左隻手la,,,,嘉煒就話佢同我hi啵,,,,

我就唔知佢係咪同我hi la,,,,咁就話好羨慕啵,,,,==

做it 做到5點就走左lo,,,,跟住就返屋企la,,,,

返到屋企食完飯,,,就返返房,,,,就返上床,,,就訓左覺,,,,我仲叫我家姐8點叫我起身嫁,,,

不過佢冇叫丫,,,