今朝,,,又係細佬車我地返學校lo,,,,,^w^
返到學校,,我同佩鳳入左禮堂,,,做功課,,又諗個句野點講好,,,,
我地又上去搵miss 駱問佢點講好,,,,搵得佢黎,,,都夠鐘lo,,,,
集隊個陣,,,我仲寫緊,,,,>p<上到去,,,,又比miss 駱鬧la,,,,
又問我地琴日邊個掉位丫,,,又問點解丫,,,,煩,,,,
英文堂,,,唔洗默書住啵,,,咁就做w.s la,,,
pe堂,,,我地打排球,,,我比人打到個頭丫,,,當時我就蹲低左,,不過我又唔係喊啵,,
其實我好想喊嫁,,,不過比笑沖淡左喊姐,,,,不過d人就以為我喊lo,,
不過阿敏就應該知道我唔係喊,,而係笑lo,,,,,
跟住又比人打到我既pa pa la,,,,不過有幾多波餅我就好彩避左,,,如果唔係我都唔知食左幾多個波餅lo,,
到中文堂,,,我地做專題lo,,,諗組名個陣,,,最白痴既係左文清個組,,,叫小熊維尼組喎,,
黑人憎,,,人地鍾意pooh pooh 又鍾意pooh pooh 啵,,,
最黑人憎既係,,,叫個個胡霖維買pooh pooh 比楊凰珍同左文清喎,,,,
比左佢地,,,又成日拎出黎哂命,,,,去廁所又拎坐個公仔去喎,,,去邊都拎住既,,,黑人憎到爆,,,,扮哂野,,,我同佈鳳同嘉煒都好鬼死憎佢a,,,,我地有咁多個,,,又唔拎出黎哂,,佢地得一個,,又拎出黎哂啵,,,,,扮野,,,,我地3個夾埋,,就多過佢多多聲la,,,
電腦堂丫,,同d男仔一齊上丫,,黑人憎,,,@w@又遲放喎,,,=.=
數學堂,,,派小測卷,,好彩幾高分,,,^^又係到偷抄書,,因為我比miss lok 罰抄自己個名200次,,,
不過唔洗一堂,,,我就抄哂lo,,,,^w^
pd堂,,,冇野做,,,係個到傾計,,,,,
放左學,,,,就去左新商場個到,,同佩鳳行左陣,,同買左d野,,,,,
|