今日,我個細佬本來話車我同佩鳳既,,,但係等左佢好鬼死耐,,
佢都未出現,,,咁我地就走左lo,,,,,
返到學校,,,,細佬就要入禮堂整野la,,,,咁我就兩個家姐又入,,,
係入面,,,我幫佩鳳做功課,,,而細佬呢,,,,,
佢就買左d野食比我地同埋拎d公仔比我地,,,^w^(d公仔好鬼死q 嫁)
第一堂,,,勁好笑,,我地大中細pooh,,,就拎d公仔黎玩,,,,^^!!!
小息個陣,,,,得3個字一個,,,咁少時間,,,>p<
miss 余堂,,,,上佢堂,,係到讀書,,,=.=我讀讀下佢就行過黎,,聽我讀,,,
跟住仲拍我個頭,,,話good...very good,,,>.<
上完佢個堂,,,佢就要上1a班堂,,,我同佩鳳就幫佢拎野去612..
因為1a班係612室上堂,,咁我同佩鳳就去la,,,,
上到完,,嘩,,見到1d班d人係出面排隊,,,,
個個死人吳偉豪,,,係到講:葉生搵你丫....=.=
入到去,,咁1a班仲未黎,,,咁我就係到睇下佢地d坐位表la,,,,
不過唔知岩唔岩既,,,,靜係見到阿佳同張靖怡坐,,,,同埋睇到葉生同個死肥婆坐,,,
睇左一,陣,,,就走人lo,,,,,返到課室,,,,做上次默書既改正...我就97分,,,,miss就好似話我係最高分數既人啵,,,,
小息la,,,,落到去,,見到細佬,,佩鳳叫佢靖我地食野,,,,,細佬諗住買個陣,,,ar sir就開咪叫返課室lo,
english堂,,,悶死,,,最白痴既係,,,郭sir佢拎d工作紙係到猛咁hi 自己既身體,,核凸到爆,,,
仲用d工作紙hi 係嘉煒到丫,,白痴,,,,,,,核凸,,,>p<
數學堂,,,小測a,,,,,唔識丫,,,,>o<
入禮堂,,,我前面再隔離既莊寶榮同羅聰偉呢,,,就成日望住我地,,,,佢一望既,,
我地就猛咁係到笑笑笑,,,,,笑死人la,,,,跟住嘉煒就好似d高人咁,,,用個d咩如來神掌扮打佢地,,
笑死,,,我地一笑,,莊寶榮佢又望過黎,,,問我地有咩好笑,,,,>p<
放左la,,,,我同佩鳳同嘉煒就去左科技室,,整鎖匙扣,,
我整鎖匙扣,,,咁就要用「辣」雞辣la,,,,咁就辣la,,,,辣辣下,,,我就甩左手,就辣到我隻手la,,,,
嘩,,,勁痛ar,,,咁差d喊左出黎丫,,起左泡丫,,,,咁ar sir就叫我過黎沖水,,,,,
咁就沖la,,,,,沖完之後,,,ar sir幫我塗藥膏,,再貼膠布,,,>p<
整到4點半就比人趕走左lo,,,咁我地去左locker,,,拾locker,,,
拾完就係個2樓到睇人踢波a,,,,又係到用手提影相,,,,^w^
跟住我地諗住錄影佢地踢波la,,,咁有人話比孫sir我地帶手機.,,,,
但係孫sir識我地,,就可能唔理lo,,,,>p<
我地五點半就走左上去lo,,,,咁就去左阿媽間房,,,係個到玩到成六點幾先走,,,,
|