今日,七點就比佩鳳嘈醒左lo,,,咁就拿拿琳搞掂d野.,,就出門口lo,,,
返到學校,,,就係到做功課,,,做完之後,,先做學生會d野,,,
又要落去集隊la,,,排完咪又係又行上返黎,,,
學生會個陣,,今日都冇乜點叫,,靜係係到派宣單,,
完左la,,,就要擦左佢la,,,咁我地都唔係好捨得,,但係始終都擦左lo,,,
科學堂,冇野做,,,好悶,,,好攰!!!!!
中文堂,,嘉煒個手提響a,,,,,咁miss 就叫佢拎部手提出黎,,咁就比miss 鬧la,,
個個miss,,,仲係要miss 駱,,咁我就好驚佢比miss 收左,,就望到實,,
miss叫左佩鳳出去,,原來係之後小息個陣,,佩鳳打比嘉煒,,嘉煒冇聽,,留左口訊,,e+嘉煒先收到,
所以就響la,,咁佢地都要拎部手提出黎,,咁miss就問我地班,,邊個有帶手提既,,
拎出黎,,,咁有好多人都帶la,,,包括我,,我成日都帶既,,,拎哂出去,,,
靜返楊敏釗同楊文君要人講,,先拎既,,所以呢兩位人兄,就要佢地既家長黎拎返,,,其他就拎返,,>p<
數學堂,,,又比人拎野,,,黑人憎到爆,,1個d好細既鎖,,鎖我既書包喎,,,白痴嫁,,
lunch個陣,,,,沈智偉,,同梁錦昌,,拎左我兩張貼紙相,,我叫佢地比返,,又唔肯,,
跟住係到追佢地la,,,佢地又特登行去d班 d男仔到嫁啵,,,咁佢地上樓梯la,,,我地就上,,,
我同佩鳳就拉坐梁生件衫,,,叫佢地拎返la,,,佢唔肯比,,仲踢我隻腳a,,,,
痴線嫁,,,勁痛a,,,「魚」左丫,,咁我就喊la,,,,喊左唔夠一分鐘,,佢地諗住行上去5樓,,,
咁我就去追,,,就同梁生嘈,,,咁我好嬲la個陣,,,就好大聲講野,我地成班女仔圍住佢地2個男仔,,
咁我就好大聲講野la,,,就連個個ar嬸都望住我同佢地嘈,,,嘈嘈下,,,靜哂,,因為我啤緊佢地,,
啤啤下,,佩鳳就話:咁多女仔圍住2個男仔既,,,咁就搞到我笑la,,,,
咁就笑la,,笑左之後,,就走la,,,落去下面,,,咁佩鳳就話我扮喊,,,>o<
返到課室,,,謝丙同我講話拎左我既鎖匙扣,,,咁問佢拎返又唔肯,,,
咁我就好煩la,,,比人拎左咁多野,,咁就唔理la,,,但係個鎖匙扣,,對我黎講都幾重要既,,
因為我係個到刻左d字,,,
普通話堂,,我地作左d句子...關於阿佳既,,,仲作左好多tim,, 打一句比你地睇下la,,
傻佳,傻佳,誰愛阿佳,智敏,智敏,佢愛阿佳!!就係咁,,,,
pd堂,,,我就比陳郁強用野擲我個頭la,,,咁係硬既,,咁我就扮喊la,,,因為我扮喊佢就會比ar sir罰,,
扮完la,,,就同謝丙講,,,叫佢拎返個鎖匙扣比我,,佢話唔見左啵,,,話唔知跌左係邊喎,.,,
咁我就話,,咁鎖匙呢,,開鎖丫,,佢又話唔見左,,咁個鎖匙扣就好重要la,,,係我自己整既,,
入面仲刻d字喎,,,佢話整唔見就整唔見嫁la,,,咁我就啤住佢,,,
啤啤下,,,就喊左出黎lo,,,咁ar sir就叫我個名,,,叫我坐低,,
咁我就扮聽唔到,,,繼續啤住佢,,,咁ar sir行過黎la,,
見到我喊就話:你今日咩事a,,,話我啵,,痴線嫁,,,佢咩事都唔識處理,,不如唔好做老師la,,
個個ar sir係郭sir,,同佢講話沈生鎖我既袋,,佢又唔理,,,我比人拎左野,,又唔理,,比人整,,又唔理,,
咩都唔理,,,唔好做老師la,,,on9......黑撚人憎,,
放學,,,佩鳳同嘉煒就話:沈生成日都拎你d野,,又唔拎我地d野喎,,係咪對你有,,,
我就話:你地都白痴既,,,@w@
夜晚,,,就同我既2個細佬(傻俊),(陳梓豪)嗌交,,,=.=
|