今日,七點先起身,,就拿拿琳換衫,,,咩都搞掂哂la,,就諗住食野la,,,但係我家姐話好難食啵,,,咁我就唔食la,,
就同佩鳳一齊返學,,,集隊,,,咁d班d人就今日講政綱,,咁就聽la,,,仲有個人拎個牌係我面前搖,,>p<
返到課室,,miss 駱上丫,,勁多人欠功課,,比miss 鬧,,,><
科學堂,,c班d人話我地班d人係黑板到寫粗口啵,,叫寫粗口既人上去見miss 駱,,,
咁有人行左出黎la,,,咁ar sir又係到鬧我地la,,,仲叫左d班長出去問我地,,,=.=
lunch個陣,,miss 駱入黎班房,,話我地班一定要人認左佢啵,,,唔係全班都唔准食飯,,,
咁miss叫左2個人出去,,咁我地就食飯la,,,@@
英文堂,,比人整到喊a,,,
咁佢地就猛禁係到講野la~~咁謝丙就話我點做班長,,叫我比警告比佢地,,,
咁我就比佢地la,,,咁楊敏釗就傾計傾左好耐la,,咁就比左一次警告佢la,,,.
佢就用粗口鬧我啵,,,鬧到我喊丫,,,黑人憎,,,,@w@
不過我喊完又笑,,,我好情緒化嫁,,,^p^
放學,,,要整學生會d野,,咁就整la,,,整個陣,,,成日比d男仔搞,,
煩到死,,又凍啵,,,>p<
|