cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天


○●.... ”祈求沿途未變心*))))))..●○ 滿足 分類: 未分類

今日,係day 1 la ,,,咁就要入禮堂既,,,咁我仲諗住入去聽講座la,,,可以玩la....

咁入到去,,,,白痴嫁,,,書展,,,,我同佩鳳同嘉煒就唔想睇書la,,,咁就行下ar....咁就過左20分鐘la,,,

睇完就出去排隊,,,,咁miss 就有野講la,,,,講完就去上堂lo,,,,,到左科技室,,,ar sir未黎,,咁我地就油宣傳單張la,,,

油左好耐,,,ar sir先黎左,,,咁我同佩鳳肯本就唔理ar sir既,,,咁就繼續油la,,,到ar sir開始教書la,,,

叫我地收埋,,,我地冇理到,,,咁ar sir見唔到我油la,,,但ar sir見到佩鳳係到剪野,,,咁就鬧佢la,,,

咁佩鳳就嬲la<,,,咁就同我講:個個候選人唔做野,,點解我地要做丫,,咁佢就發嬲la,,,佢就唔比我做la,,,

整開哂我d野,,,,咁我就唔做la,,,咁上堂la,,,ar sir就教我地做工作紙la,,,咁ar sir就教得慢,,,

佩鳳就做哂la,,,就催ar sir就話:快d la,,,咁ar sir就鬧佢,,,>p<搞到佩鳳喊丫,,,=.=

咁就完la,,,就做個個鎖匙扣,,,咁我就整得好核凸,,因為我刻個d字,,,刻得勁樣衰,,,>o<

不過唔緊要la,,,,因為我睇到咪得lo~~^^~~

英文堂,,,默書,,,我後面個個又出貓,,,我隔離個個又猛禁睇我,,我又要推開佢,,,由其是佢係男仔丫,,,>o<

第9堂,,,我地全班落去禮堂,,去睇書展啵,,我就唔想去,,,因為我想係班房做宣傳單張,,,但係miss 唔比,,,

咁就逼我地落去,,,咁我同佩鳳就撓住手行la,,,咁個個miss叫我地分開啵,,,就蚊開我地隻手,,,白痴嫁,,,>p<

睇完書,,,就上返去la,,,個個miss又係到鬧人啵,,,痴線嫁,,,,咁我地去落去開會la,,,咁就同miss講,,,

佢又唔肯啵,,,頂佢,,,搞到好耐先放我地個d人落去,,,>p<

開完會,,就去左買野飲,,,之後就落去課外活動個到la,,,,放人la,,,5點幾,,,

咁我地就睇下人地個d橫額la,,,咁我地個班未掛,,咁我地就睇埋我地個班先走,,,

叫到我地班既prefect,,佢就話陳梓豪個樣好似好做得,,,令佢情不自禁要投佢啵,,,,

,咁我就話:我地班個個候選人夠係la,,,但佢話佩怡好驕傲啵,,,,,我地就話l55~~

佢仲話:佩怡好自大,,,以為自己係全班第一就好勁,,,,>p<

咁我地睇完我地班既橫額掛左先走lo,,,>p<

返到屋企,,就食飯la,,,,食飽就冇玩電腦,,因為我家姐霸左lo~,,,咁我自己就係到油宣傳單張la,,,>p<

咁佩鳳成12點幾sd信息黎,,,話你條仔都未訓,,你就訓,,,你有冇搞錯a,,,點做人地女朋友啵,,,,>w<