今日,本來我就諗住7點幾起身既,,,,,但係我8點幾先起身,,,
咁就拿拿琳換衫,,,整頭髮,,,,搞掂la,,,就出門口,,,咁我就係門口企左一陣,,諗下帶唔帶傘好,,,
最後就帶左,,,,出到去la,,,,冇落雨,,,,
返到學校,,,冇人,,得我同佩鳳,,,咁我就打比嘉煒叫佢落黎,,,,咁女仔就黎齊la,,,
靜係男仔未到,,過左陣,,,佩怡叫我打比佢,,,打la,,打佢屋企,,,冇人聽,,,
咁過多陣,,佢返左黎lo,,,就開始做野la,,,,不過,,,,佢地都唔係做既,,,
靜係係到玩,,,,,,仲話我地tim,,,=.=
整到一半,,,就要走la,,,咁週圍都係垃圾,,佩鳳同佩鳳仲有陳郁強又唔拾野,,,,
搞到得我同嘉煒拾野,,,,跟住我就發脾氣la,,,就叫哂佢地出去,,,鎖門,,我同嘉煒係課室,,,
係入面拾野,,,又要掃地,,,>o<......
跟住就去m記食野,,,,^^....食飽就去玩千秋,,,,
落雨la,,就返返商場,,行下,,買下野,,,
過左陣,,淑淑打黎,,叫我返屋企,,,,咁就返la,,,,嘉煒都跟埋黎,,,去我屋企,,,
換完衫,,就打比淑淑,,,,問佢得未,,,佢話未,,,叫我地等陣啵,,,我就照下鏡la,,,覺得條褲好似唔令,,
就換褲la,,,就順便叫嘉煒打比阿憧,,問佢點la,,佢傾傾下,,,就cut左線,,,
嘉煒就話唔理佢啵,,,,咁就出左門口la,,,,>p<
去到葵芳,,我見到堂表姐ar,,,^^,,但係冇叫佢,,因為佢同一個男仔係一齊,,,
我地首先去3樓買雪糕先,,,咁我就買大球,,佢地買細球,,,,
跟住就行下la,,,,我地行左陣,,買左d野,,,去左精品店,,,
我地出左去,,就見到我地學校it組既tony,,,,,>o<
咁佢問我係到做咩,,,我話行街lo,,,,,咁佢就入左去la<,,
咁嘉煒就話跟蹤佢啵,,,咁就跟la,,,
好好玩ar,,,有幾次比佢發現,,,笑死,,,
最後,,,我地返屋企la,,,,咁就唔跟la,,,嘉煒\話叫tonY請我地飲野啵,,,,
咁就上左去,,,咁就唔係幾好意思,,,,,咁就叫左2杯野飲,,,
是但一個冇飲到,,,,,^o^
|