今日,出左門口見到個天咁,,我都知道落過雨嫁la,,
咁我同佩鳳行返學校,,個陣都落緊毛毛雨,,咁我同佩鳳講話我地一返到學校,,一定落大雨,,
咁我地返到學校la,,真係落好大雨a∼∼幾勁丫我地∼∼/\/\
集隊個陣,,我見到阿佳剪左頭髮,,咁同佩鳳講la,,佩鳳就講左一d野比我聽∼∼>o<.
今日要入禮堂,,咁就聽佢地up 野la,,我地都冇聽,,靜係係到玩,,,/\/\
到左科技堂,,我地就要整鎖匙扣,,咁我之前寫左d野係個鎖匙扣到,,咁e+有少少改變,就改左,,
lunch,,我地又同個3個男仔嘈,,,唉,,,笑死,,
放學la,,我同嘉煒同佩鳳要整野,,所以整得五點幾先返,
跟住阿佳打黎la,,佢話打左比我好多次,,但係我唔知,,因為我較左震機,,>o<
講左d野,,,電話冇電,,自己收左線,,,==
夜晚la,,咁佢地話黎,,咁淑淑話去既,,但係超過十點la,,所以佢唔比出街,,
咁我同我ar妹就出la,,,見到佢地就....
|