今日,七點搭二先起身,,,因為琴晚同佩鳳sd sms sd到好夜,,,
所以咁遲先起身,,,跟住就換衫個d 野la∼∼
跟住就食面面la,,,食完就打比佩鳳問佢得未la,,,
佢話得la,,,就返學la,,,佢ar妹話佢個書包好重,,
佢ar妹就自己拎住,,,又行得慢啵,,,咁佩鳳就唔理佢la,,
仲打左比佢ar媽tim,,,跟住就返學校lo∼∼><
返到學校,,,集隊la,,,我就望下1d 班,,,就見唔到阿佳la∼∼
就諗佢應該遲到掛,,,咁就唔望第二個lo∼咁同佩鳳講la,,,就話左我一d 野,,,
去到科學室,,,ar sir叫我地自選班長,,咁ar sir 叫我地揀2男2女,,
咁我就揀佩鳳同凰珍la,,咁有好多女仔揀我la,,,==
咁ar sir話會同miss睇下啵,,,=.=
lunch time之後,,,小息la,,咁我就唔落去locker住,,,
叫佩鳳同我一齊整埋d w.s 先,,,咁做做下,,,
林先生行過黎,,問我地有問篤佢背脊,,,我話冇,,問佢篤咩,,佢又唔答,
跟住佢問佩鳳,,佩鳳話:點篤a,,咁篤a,,,跟住我地係到笑笑笑,,,
跟住林生就話:姐係係你地la,,有咩事係我面前講,,唔係篤人背脊,,,屌你老母,,
咁鬧我地啵,,,=.=咁我仲聽到,,咩好想搞佢,,,咁我唔知佢講咩la∼,,
佢話郭sir 講嫁啵,,,==咁我地兩個就走去搵郭sir la,,
咁郭sir話唔關我地事,,,=.=如果佢再話你就講比我地聽啵,,,
咁就走la,,,跟住到音樂堂la,,我地就企係出面la,,,
跟住有一個搥仔,,咁我個契妹佢就攞黎打牆la,,咁我又打la,,
咁岩比miss 廖睇到啵,,,==仲比佢鬧,,,,
到pd 堂la,,咁我地女仔就琉層層疊la,,,好好玩丫,,,
跌左,,我地靜係識得係到叫,,,/\/\
放學la,,,咁我地放學之後,,唔想咁快返學la,,,就去左新商場個到行下la,,
咁行去個陣,,打左比ar佳,,,問佢點解唔返學,,咁佢就講左個原因la<,
咁我就同佩鳳講,,,話我聽日都唔返la,,,我用個個原因la,,,咁佢就話:咁我咪好悶,,
但係聽日會上pe 堂...所以我唔會唔返既,,,/\/\
|