今朝,我比我ar婆叫醒左食早餐,,
食飽,,我就走左去訓覺,,因為好攰,,
琴晚好夜先訓,,今朝又咁早比人叫醒!!
訓訓下,,比人嘈醒左,,原來我家姐個fd 黎左,,
咁我睇下幾點la,,我估e+ 1,2點嫁la..
原來唔係,,先十一點幾,,,
跟住我就等佢走左先我先起身,,,但戚我ar婆佢又洗地啵..
咁我就費時起身la,,聽mp3 la∼∼
等佢洗完地先起身!!!跟住佢洗完地la∼∼
我就係地玩電腦!!冇乜人上線,,
咁就上網睇愛情小說la∼∼
睇睇下,,佩鳳打電話黎,,傾計啵∼
跟住佢就問我出唔出街,,我話去邊,,佢又唔知,,
幾點又唔知,,咁我諗住睇下點先算,,
跟住佢話佢家姐打電話,,等陣再打比我...
等左陣,,我打比佢諗住約佢出街,,,
但係佢家姐又話佢出左街,,,
跟住我自己就係屋企,,,悶到死,,,
|