今日,我比我ar爸七點幾就叫左我地全部人起身lo,,
跟住換衫衫,,跟住就去飲茶lo,,飲完就坐MTR,,
到左海洋公園,,就買票la,,入去lo∼∼
一入到去玩泡泡圈(新既),,排左鬼死咁耐,,
跟住去玩威威至激之旅,,勁好玩....好動畫,,
跟住就坐纜車上去,,就拿拿琳去玩滑浪飛船,,好恐怖ar!!!
跟住就行上去玩越礦飛車!!好刺激ar∼∼
我都唔敢睇前面既路,,靜係識得係到叫,,,/\/\
跟住滑落去個陣,,我仲彈左起身ar∼∼恐怖...
玩完我地就行去機動遊戲個到玩,,,一開始我同我ar媽同我ar妹三個玩海盜船,,,
跟住我ar爸同&凡2定姐就去左排跳樓機,,,咁我就去左佢地個到排la..,
好快就到我地,,坐上到都驚驚地,,,跟住升,,升到最高,,
我個心好鬼死驚ar,,我心入面數,,,123,,
仲未跌,,咁我就唔數,,跟住就跌左落去la,,,
嘩,,,好驚ar....成日人飛起哂.....個心都好似跌埋出黎,,,.
恐怖到痴線,,跟住就食野,,,
再玩其他野,,,玩到好夜先走,,,,
再出街食飯,,,,
|