cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 1 月 30 日  星期一   晴天


去海洋公園!!!!!!! 開心 分類: 未分類

今日,我比我ar爸七點幾就叫左我地全部人起身lo,,

跟住換衫衫,,跟住就去飲茶lo,,飲完就坐MTR,,

到左海洋公園,,就買票la,,入去lo∼∼

一入到去玩泡泡圈(新既),,排左鬼死咁耐,,

跟住去玩威威至激之旅,,勁好玩....好動畫,,

跟住就坐纜車上去,,就拿拿琳去玩滑浪飛船,,好恐怖ar!!!

跟住就行上去玩越礦飛車!!好刺激ar∼∼

我都唔敢睇前面既路,,靜係識得係到叫,,,/\/\

跟住滑落去個陣,,我仲彈左起身ar∼∼恐怖...

玩完我地就行去機動遊戲個到玩,,,一開始我同我ar媽同我ar妹三個玩海盜船,,,

跟住我ar爸同&凡2定姐就去左排跳樓機,,,咁我就去左佢地個到排la..,

好快就到我地,,坐上到都驚驚地,,,跟住升,,升到最高,,

我個心好鬼死驚ar,,我心入面數,,,123,,

仲未跌,,咁我就唔數,,跟住就跌左落去la,,,

嘩,,,好驚ar....成日人飛起哂.....個心都好似跌埋出黎,,,.

恐怖到痴線,,跟住就食野,,,

再玩其他野,,,玩到好夜先走,,,,

再出街食飯,,,,