cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 2 月 9 日  星期四   晴天


課堂上的戲事,,, 滿足 分類: 未分類

今日,返到學校,,就去集隊la,,,

上到課室,,ar sir未黎,,咁就係係到做個張工作紙la~~~

做左一陣,,,ar sir 終於la,,佢話要係禮堂個到整d 野~~

叫我地自己係呢到做野,,跟住仲宣佈四個班長個名,,,

兩個女班長同兩個男班長,,,女班長一個就係我la,,,另一個就係佩興,,,=。=

咁男班長呢,,就係梁錦昌同王國彬la,,咁我就唔係咁開心la,,因為我想佩鳳同我一齊做,,,,><

跟住英文堂,,,郭sir病左,,,冇返,,咁就有一個老師代堂la,,,悶到死,,靜係到睇書,,,

小息la,,,就去locker la,,,跟住就係課室到玩,,,

到左數學堂,,咁陳郁強就訓覺la,,咁佩鳳就冇帶書la~~

咁就同我一齊睇,,,咁佢知道陳郁強訓覺,,咁佢隻手就係到 la~~

咁佩鳳係佢隻手指隔離用墨水筆點點墨出黎la,,咁我就用枝筆整佢d 手指..

搞到佢d 手指「hi」到d 墨,,,整到佢隻手有墨,,^^~~

d 墨仲係要係紫色tim~~^^~~跟住每整一次,,我地就笑一次,,仲係要笑到肚痛個隻~~

跟住整左好多次,,,佢就起左身la,,,佢唔知佢自己hi到d 墨,,,,,^^~~

過左一陣先知~佢仲洗唔到tim~~我就去洗手間la,,,我一返黎,,

佢就用我岩岩個隻紫色筆,,黎猛咁畫我,,,不過畫唔到,,,佢就話比我地聽,,話洗唔到,,,

跟住我就話:咩洗唔到a洗到a,,,上次我沖涼都洗到la,,,佢就話你e+沖a~~

我地就話冇熱水咁點沖a~~佢就話:攞miss lok d 熱水lo~~

我就答返佢,,,想熱死人咩白痴,,,,仲話冇衫換丫,,,點沖丫,,,

佩鳳就話:係lo,,,陳郁強就話:着返咪得lo,,,傻,,我地話:白痴,,仲細細聲講某d 野呢,,唔洗換丫,,,/\/\

到左食飯la...佩鳳就同我一張桌食la,,咁謝丙就用佩鳳張桌,,,

咁我地食飯個陣,,,我同佩鳳就同梁錦昌同謝丙同陳郁強猛咁係到嗌交la,,,

跟住食飽la,,陳郁強就拎左條抹桌布,,,咁我就要抹桌la,,,咁佢就用個條布,,,

連埋膠袋一齊黎擲我,,,跟住我就擲返佢la,,,,佢又再擲我啵,,,跟住我就再擲la,,,

佢就係謝丙後面,,,咁我照擲la,,,點知,,,擲到謝丙,,,咁謝丙就行過黎,,,

蚊我d 頭髮la,,,咁佩鳳幫我,,,佢就打佩鳳la,,,,佢仲姐我d 頭髮仲打我a~~

差d 搞到我喊,,,,==跟住落去locker 個陣,,,又走過黎打我啵,,,,黑人憎,,,搞到我係到叫,,,

叫到喉嚨都沙埋,,,,,,=.=去左locker ,,,咁就返返課室la,,,,

我地就出左去課室門口,,,咁謝丙又出黎啵,,,,佢仲拎左好多粉筆出黎,,,,

咁下面就有好多男仔係到坐左係張椅到la,,,可能佢識既,,,咁就擲落去la,,

我地就係到笑笑笑,,,,集隊la,,,,就落去la,,,咁miss 廖就同梁錦昌講,,叫班長出去啵,,,

咁我地四個就出去lo,,,佢就話要睇班長牌,,,我地係新既,,,所以就問佢攞la,,,,,

攞完就排返隊la,,,,我地就行樓梯上班房la,,,佩鳳就話見到阿佳整個樣出黎,,好樣衰啵,,,

佢仲整比我睇tim.....咁我就係到笑笑笑la,,,,^^

商業堂la,,,就派卷,,,唉,,,,,,算好既,,,,>o<

到左pd 堂,,,我地就冇人黎睇我地堂,,,本來係郭ir 既,,,但係佢病左,,,

佢冇搵人黎代堂,,,所以就冇黎睇堂la,,,我地就係到玩la<,,

咁有d 人就用老師既ac 開電腦,,,聽disco d 歌,,咁我同佩鳳就係到玩五子棋,,,

玩左一陣,,,已經好悶,,,,就唔玩la,,,好鬼死多人拎部手提多黎la,,,

咁我諗諗下,,,就拎出黎聽歌la,,,,,聽左一陣,,,打鐘lo~~就走人la~~

跟住謝丙又係到打我啵,,,,,,==

咁返屋企途中,咁我就見到阿佳,,葉茂生同何志明仲有一個唔知乜水,,,,

咁就返屋企la,,,咁有條分叉路la,,咁我地就行個面,,,佢地就行個面..,.

咁就各自各返屋企lo,,,