今朝,,食完野之後,,我又食到訓覺,,,,,
不過係張床到又冇野做啵,,,,,,
跟住就聽歌歌la~~
跟住1點幾,,,我家姐就走左去買眼仔,,,,
返黎la,,我就即刻裝la,,裝唔到啵,,,
咁就去換la,,,個個人就打左電話比一個人,,
個個人就教我地點安la~~咁我地就走lo~~
跟住我地襯得閒,,,咁我地就行下la~~
跟住我買左個袋,,,同食野la~~
行左陣,,我ar妹話想釘耳,,
咁我之前有3隻,,咁一隻就密左,,,
所以我都釘,,,我ar妹釘先,,,佢釘完喊啵,,,,,>.<
到我la∼∼釘宛之後冇乜野,,但係好痛,,,
行完la,,咁我地就返屋企安la~~
都係唔得啵,,,咁我就打比個個人la,,,,
咁佢就由頭到尾教我地la,,,,,都係唔得啵,,,
咁佢就話叫我地返去個間公司換啵,,,,,,,
咁我就諗住聽日先換la....咁就食飯lo!!!!!
|