今朝,,我自己醒左...
跟住就擦牙洗面la∼∼就係廚房攞左杯麵黎食,,
食飽之後,,又係到飲野!!/\/\
跟住我ar爸就出左街lo,,我就等到一點半,,
因為一點半我同佩鳳就出街買野lo∼∼
到左一點搭四,,我就打比佩鳳,叫佩鳳換衫la∼∼
我叫佩鳳換完衫,,打比我,,咁我就睇電視la∼∼
過左一陣,,我又打比佢,,個陣已經一點半lo∼∼
我問佢得未,,佢話未ar∼∼仲問我着咩衫,,
我同佢講左之後,,跟住就繼續睇電視la∼∼
兩點la,.,我打比佢,,問佢得未,,佢話佢可能要帶佢ar妹去啵∼
我話冇所謂,,跟住再問佢得未,,佢話要食野,,
咁就繼續等la∼∼等到兩點搭四,,又打比佢,,
佢就話e+出門口,,咁我聽到佢仲食緊野la∼
我就等多陣先出門口la∼∼跟住就出la∼∼
我地首先去續借書先la∼∼跟住再坐mtr去mk∼∼
我地去左郎豪坊,,係個到行左好耐,,再係個到買左d 野∼∼
跟住就去仙跡岩飲野,,,叫左三杯野,,飲唔哂,,,
跟住我地就坐返mtr 去葵芳∼∼
去到葵芳,,我就即刻去地下個陣,,,撈金魚∼∼
我地好奸,,我同佩鳳玩紙網!!咁就有人留低左個膠網,,
咁我地就拎起左,,有時就用紙網撈,,有時就用膠網,,
幾好玩ar∼∼佩鳳撈左好多!!我又撈左唔少,,
跟住d紙網爛哂,,咁就比佢數la∼∼
個個人好賤,,佢唔係一條一條數,,
佢係倒出黎,,我地兩個夾埋都應該係夠150條,,
但係佢又數少左好多,,所以得百幾條,,,
拿唔到大公仔,,==
|