cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 2 月 4 日  星期六   晴天


黑仔,,,,, 分類: 未分類

今日,我十點幾先起身,,,,,跟住就沖涼,,,洗頭........

跟住都差唔多12點lo~~咁就拿拿琳換衫衫la,,,,

跟住淑淑就話黎我屋企,,,我屋企得我同我ar妹,,,,

所以就比佢黎la,,,跟住我地住mtr 去mk,,,

攞眼鏡,,,攞完就又住mtr 去西九,,,,,

去溜冰,,,溜油下,,咁我就打比阿佳,諗坐叫佢黎,,,但係冇人聽,,,,= =

溜到大約3點幾,,,就走人,,,,

咁出到去,,,細古佢地就岩岩入去,,,,咁佢地見到我,,,,

咁就追過黎la,,,咁我就行la,,,驚ar ma,,,

咁淑淑知道個個人,,係識我既,,,

咁就問我係邊個la~,,,,跟住同佢講左,,,佢叫我同佢地講sorry~~

咁個班人就行過黎la,,,問我一d 野,,,答完之後,,,就走人lo~~~

我話想刻野,,,咁我地就落左最低個層la,,,我諗住提早送生日禮物比阿佳既,,

但係又好似早左好多啵,,,我原本想係一個心烈開左,,,變成兩個心,,上面刻個字,,,

後而再刻我同佢既名,,,再送比佢既,,,,但係,,,又咁早,,,,所以,,,,,,

跟住係個到行左一陣,,,就搭車去葵芳,,,,

係葵芳買左一條短褲,,,同一d 野,,,

行行下,,,見到1b 班既一個男仔,,,,仲係識既,,,

淑淑就問我邊個,,佢仲以為個個係阿佳,,,==

跟住就去交左電話費,,,,就走lo,,,,,

返去,,,淑淑話去新商場買野,,,,買完就諗住返屋企la~,,

點知又見到,,,,楊成龍同馬文健,,,,馬文健呢,,,佢個樣,,,好好笑,,

我同淑淑見到都係到笑,,,,,仲話好樣衰tim!!!/\/\