cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 2 月 5 日  星期日   晴天


肚痛,,,, 鬱悶 分類: 未分類

今朝,一起身就有少少肚痛,,,,唔知點解la,,,咁我就唔理la,,,

食飽之後,,,返房睇電視,,,咁冇咩野睇la,,,咁我就攞我部手提,,入房聽歌,,,

聽聽下,,個肚好痛丫,,咁唔想塗油,,,咁就唔理la,,,繼續聽歌,,,

聽到一半,,我ar妹叫我開門,,,我都起唔到身la,,,咁就叫佢自己攞鎖匙自己開la,,,

跟住入左黎,,攞左個暖包比我,,就走左lo,,,咁我ar婆返黎la~~

佢就入左間房,,問我係咪唔舒服,,,我費時要食藥,,,咁就話冇事,,,,

咁我ar婆話佢個張卡過左期,,叫我去整啵,,,

咁就去la,,,咁佩鳳個陣,,打黎叫我攞個兩張工作紙落去比佢影印,,,

落到去,,,影完之後,,,我問佢去邊,,,佢話去上水啵,,,咁我就諗住叫佢同我去整卡,,,,e+唔得lo~

咁我就打比淑淑問佢得唔得la,,,,咁佢ar媽又唔比啵,,,,

咁我就叫我ar妹la,,,咁去左整卡之後就係個到行下la,,,,

行左一陣,,,又買左d 野就返屋企lo,,,,返到屋企食左一杯杯仔麵又走左去訓覺,,,,,

訓左好耐,,,,跟住比我ar爸叫醒左沖涼,,,,咁沖完涼,,,我ar爸就話我面青青,,,=.=

叫我食多d 野,,,,,又話我呢幾排,,,好似好唔舒服咁,,,,=.=

煩,,,,,