cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 2 月 10 日  星期五   晴天


笑,,, 驚訝 分類: 未分類

到左學校,,,去左locker之後上去排隊,,,,,跟住我見到陳子銓拎住一個籃色斜咩袋,,,,

咁我就諗佢咩個個袋會好核凸,,,咁話左比佩鳳聽,,,咁我地就係到笑la,,,,

咁老師開咪la,,,,咁打鐘la,,,咁就排好la,,,咁我望過去睇下佢係咪咩先,,,

咁原來唔係啵,,,佢咩書包,,,跟住佩鳳同我講:佢咁窮,都唔會買得起個隻袋,,,

我地又笑,,,,,上班房la,,,咁第一堂,,,miss lok 上,,,好似係到講學生會選舉d 野,,,

咁miss 叫陳郁強講下d名la,,因為佢係主席,,咁佢就叫我講,,

我係副主席,,咁佢叫我講la,,佢就比miss鬧la,,,

miss 話佢冇自信心,,,得三個團員一個主席一個副主席,,,

咁我就想係個三位團員個到改一個∼∼因為我要加佩鳳落去,,,

咁就是但唔要一個la,,,咁個個人唔知既,,,因為我驚佢嬲,,,

中文堂呢,,,就有兩堂,,第一堂就教<鯨>呢課,,,教完就做功課la,,,

就係到睇書,,,跟住就小息la,,我地就落左locker ,,跟住就去買野食,,

係課室食la,,,咁郭sir 黎左,,我同佩鳳就唔理la,,

咁郭sir 行過黎問我,,話林先生佢有冇特登去撞你ar摸你個d,,,

咁我就答la,,之前就有,,e+冇lo,,,因為之前佢就成日特登企係我前面a,,

阻住我行路a,,又特得行埋黎,,所以我就答佢有!!

咁郭sir就話:呢d叫摸手摸腳,,叫我話比老師聽==

咁我同佩鳳就係到笑la,,唔理佢la,,,@@

因為個陣,,,張先生係到,,,佢同林生幾熟既,,咁我就驚佢佈串,,,所以就唔想講多lo∼∼

跟住就去上堂la,,上科學堂,,,落去個陣見到阿佳,,,,/\/\

上堂個陣,,,我好唔開心丫,,因為.......

不個後尾都開心返,,,,因為佩鳳黎同我玩,,,,

到數學堂,,,我就冇咩心機聽書,,,因為佢教百分數,,

小學都學過la,,,就唔想聽,,,咁陳郁強呢,,佢就係到抄校規,,佢比miss lok 罰抄..

咁我同佩鳳呢,,就好想佢訓覺,,,因為又可以整「古」佢,,,

到左lunch,,黎守我地lunch 個d 領袖生都唔識守既,,,

我地個班佢地都搞唔掂,,==有另一個領袖生入我地先靜哂,,,

咁個個人鬧我地la,,個兩個唔識守我地班個個人,,仲係到扮哂野啵,,,黑人憎,,,

開飯個陣,,,個個唔識守個個人叫我地講大家食飯,,咁有d就有講la,,

有d就冇講,,,仲有人講食屎la,,笑死人,,,

我要四個字就要食哂個飯盒,,因為要傾學生會選舉d野,,

食飽la,,咁佩怡未食飽,,咁我同佩鳳傾住先la,,咁謝丙佢話要打我,,佢就用條毛巾,,打我,,==

咁就唔理la∼∼不過佢好大力,算la∼∼唔理,咁就傾la,,,傾左好耐,,咁我就要設計橫額,,,煩到死,,

傾到搭2就走人lo,,,咁miss 就開咪話要集隊la,,

咁梁錦昌呢,,就企左頭好耐la,,咁就叫我企,,

我就唔係咁想企,,就拉埋佩鳳一齊企la!!

我覺得好怪,,,==咁上返去la,,我就超過左帶我地個個領袖生,,,/\/\

又上數學堂la∼∼又聽佢講書,,悶到痴線,,,我地就唔理ar sir

係到設計橫額,,,就畫la∼∼老師好似見唔到咁,,,咁就繼續畫la,,

可惜,,佩鳳比ar sir 見到,,,比佢收左張紙,,,==

咁我就比多張比佢,,,我地仲設計左口號,,好鬼搞野,,,

到英文堂la,,我地就唔理ar sir 就畫la,,,/\/\(係咪好衰!!)

跟住ar sir 叫我同佩怡上去攞野,,

咁就講書la,,今次就聽書la,,因為上郭sir 堂,,,好好玩,,,

到左pd 堂,,咁佩鳳就去要跳舞la,,咁落左去lo,,咁佢拉埋我去,,

咁我就唔去la,,但係已經比佢拉到去樓梯個到,,,咁過左一陣,,就放左手lo,,

咁我上返去la,,見到陳梓豪,,佢就同我講:咁都可以做到女班長,,,

我話唔比ar∼∼><返到班房,,就做功課la,,仲係到食野,,,

做完la,,就同楊凰珍傾計,,,咁我就起左身la,,,行左出去,,,

咁謝丙就拎左張椅,,,整係我張椅到,,,咁我就諗住拎起la,,

沈生佢又整住,,唔比我拎起啵,,仲踩我張椅tim,,

咁住導丙又踩,,咁我就發嬲la,,,就鬧佢,,

仲踢張椅走,,佢仲踢返過黎,,,咁我就唔理la,,佢仲係到踩啵,,黑人憎,,

咁我就發嬲拎第二張椅換la,,,咁我就坐低,,佢就踩唔到la,,,過左陣,,就放學lo,,

咁我去locker,,叫埋我個fd,,因為我同佢住埋一個區,,咁就同佢一齊返屋企,,

咁我就坐夏葵la,,咁就返屋企lo,,佢坐新樓,,就行個面,,,

返屋企,,,就玩電腦∼∼/\/\仲睇下個電話,,,有sms,,咁睇下la,,,睇完就回佢,,就玩電腦∼∼