cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 2 月 13 日  星期一   晴天


喊,, 感動 分類: 未分類

今日,要搭5返到學校,,但係我同佩鳳搭9先返到學校,,,/\/\

集隊個陣,,我就望下某一班la,,,見到佢冇返,,,==

上到班房,又要傾學生會d野,,,

到左小息,,又傾,,煩,,,

食飯個陣,,我同佩鳳,,又同個3個男仔嗌交,,我地又話謝丙哨牙,,笑到肚痛,,

lunch之後,,我地班食完飯就個個話要去洗手間,,但係,,,

就個個去哂買野食,,去locker,,咁我地個班靜返好少人,,

領袖生就話要等哂佢地返黎先可以走,,咁我知道佢地一定唔會返黎,,

就駁佢咀la,,係到鬧黎鬧去,,,得我一個同個領袖生係到嘈,,>o<

個畫面好好笑,,,d人靜哂,,睇我點嘈個領袖生.

跟住佢就話星期三先黎留我地10分鐘當懲罰,,咁我臨走之前,,,就好大聲講痴線,,=.=

呢一個小息,,好玩lo,,謝丙同陳生仲有沈生呢,,

佢地將隻手整哂白粉,,,黎拍我同佩鳳,,,

咁我地就走la,,咁佩鳳向上走,,我就向下走,,

我地就分散左la,,咁我上又上唔到啵,,佢地又係到追我地,,,

跟住我行第二條樓梯,行上五樓,,,咁佢地係下面la<,

佢地之前見到我係後面行上去,,咁佢地又夾攻la,,

咁我靜係聽到後面沈生佢叫謝丙,,咁我就唔知謝丙係牆後面既,,

咁就諗住跑過去la,,,咁一跑,,見到謝丙,,就唔理la,,

尖叫左一聲,,就衝入洗手間la,,好彩冇比佢整到,,

咁我地兩個就係入面la,,佢地話要入黎啵,,

咁我地驚la,,咁洗手間d人,,一個一個咁走,,,

咁仲驚tim,,d人走哂la,,我地驚佢入黎,,

我同佩鳳就躲係洗手間是但一間,,,就開始腳軟la,,

我就諗返起,,上次西九個3個男仔la,,腳軟,,,

咁我就諗起琴晚發既一個夢,,關於我同阿佳既,,我真係唔想呢個夢發生,,,

咁諗左陣,,佢地就開始擲野入黎,,咁岩岩我地又食緊朱古力,,

咁我地就用返朱古力擲佢,,>o<過左陣,,佢地終於走左la,,

咁我地就落返去la,,咁岩老師開咪叫集隊,,咁我地冇辦法,,

就落去la,,佢地隻手仲有粉,,佢地就行埋黎我地,,拍係我件冷衫到,,

兩個夾攻黎拍我,,,又唔拍佩鳳,,頂,,=.=

咁我地叫la,,佢地又係到拍,,整到成件衫白哂,,黑人憎,,=.=

個陣乜知幾想喊,,,又冇人幫我啵,,>o<到左數學堂,,

咁我同佩鳳趁陳生佢去左洗手間,,我地用筆畫佢張枱,,,笑死我,,

畫佢佢張枱花哂,,佢返黎佢問我邊個畫,,我話唔知,,

佢就拿筆,,黎畫我隻手,,仲係要螢光筆a∼∼=.=

我就係到聽書la,,陳生無端端攞我舊擦膠擲謝丙,,

謝丙又擲返過黎,,擲唔中佢,,擲到我,,,=.=

陳生佢又拎返,,擲謝丙,,但係擲唔中,,擲左出去老師到,,

跟住ar sir收左舊擦膠,,我同佢講返話搞錯a,,佢地玩炸,,收我舊擦膠,,

佢同返我講:你發爛渣a,,,我同佢講返,,佢又唔理啵,,仲掉返轉鬧我啵,,

陳生同謝丙又係到和應,,搞到我喊啵,,,=.=其實我今日已經想喊嫁la,,但係喊唔出姐,,

咁落堂la,,ar sir先比返我,,仲話下次再係咁,,唔比返我啵,,

個陣我係喊緊,,咁陳生就接住左la,,就擲過黎,,擲到我個頭啵,,

謝丙話我扮,,咁我就起身,,d眼淚仲流緊,,咁我拿左把間尺,,

一把打落去,,佢又黎打返我,,,=.=最後,,我都打左佢好多下,,

放學la,,我地去左會客室傾野,,咁miss lok話叫我地4點半,

要留低,,咁我地傾緊野la,,就見到miss黎左la,,就拿拿琳返返班房,,

miss留完之後,,又要去傾,,煩死la<,因為我同佩鳳要買野,,

所以好唔耐煩,,就想快d la,,,咁5點搭8我就就走左la

走左之後,,我地就去買野,,,^^∼∼估下係咩,,,>o<

喊,是因為他嗎,,

連自己也不知道,,

可是哭出來真是舒服,

不用屈在我地心裡,

但他並不知道我是為他而哭的,

我們可以不睜不理的活下去嗎,,

真的可以嗎,,我真的不知道,,

喜和衷也是你令我做的,

但是係傷得我好深,,

也許你自己也不知道吧,,

便讓我自己承受下去吧!!

情人節,希望大家開開心心la,,但係我就唔知會唔會開心la,,希望僧有人送野比我la/\/\