cursorshelp スクロールバースクリプト
〃★|! 就 讓 壹 切 回 到 原 點; 歸 還 於 零,`:)
lvory1314
暱稱: ` kIsS
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最近訪客
最近沒有訪客
2006 年 2 月 23 日  星期四   晴天


﹎.;* 我沒 吸引_﹎ 明白與你難 合襯. ..*| 滿足 分類: 未分類

今日,返到去,,,就諗住落locker la,,,但係佩鳳話唔攞啵,,,,咁就唔攞la,,,,

去集隊,,集完上去la,,第一堂,,就交功課la,,,但係我就欠交功課,,,,咁比miss叫左起身la<,,

鬧鬧鬧.....仲叫我地每日放學企係圖書館門口啵,,,>o<

音樂堂,,,個個掉哂位,,,咁就比miss鬧,,,,笑死我,,,,,@w@

小息,,冇落過去,,因為我要剪宣傳單張d野,,,咁就叫人幫我攞,,,

lunch,,,我地又3個一齊食野lo,,,食飽,,,又整野,,,@w@學生會d野,,,真係煩,,,@w@

落去排隊la,,,就落la,,,,集隊個陣,,,我見到1d班仁社,,幾矮個個帶眼鏡既,,

佢就打佢班既女仔,,個個女仔幾肥既,,又係帶眼鏡既,,打佢個陣,,,幾好笑,,,

佢一邊打,,一邊講冇丫啦,,,,講左好多次,,,好好笑,,我望住佢,,,笑到痴線,,>p<

上左去,,,上英文堂,,,ar sir又叫冇交功課d野起身...又係到鬧我,,,仲話我身為科長,,,唔交野,,,=.=

數學堂,,,聽書la,,,死人沈智偉拎左我隻p仔a,,唔知收埋左係邊,,,咁我隔離個個男仔話比我聽la,,,

咁我就好大聲咁講:ar sir a~~佢拎左我隻公仔丫,,,咁ar sir就鬧佢地la,,,

佢地仲唔肯比返隻p仔我丫,,,搞到我喊先比返我丫,,,>o<

上上下,,數學堂,,走火警...咁就落去排隊la,,,入禮堂,,,唔知聽佢講咩la,,,

未開始講,,我地就係到傾計la,,,咁我後面個個死人張洪森姐我張椅,,,咁我就打佢la,,,

佢仲係咁姐...=.=咁過左陣,,,佩鳳話比我聽大家姐同細家姐係後面坐啵,,,

.咁就係咁望la,,,,咁傾傾下計,,,有人話比我聽,,,ar sir搵我啵..咁就出左去la,,,

仲以為咩事tim,,原來係整學生會d野,,,,咁就得我同佩怡係去做野姐,,,,>p<

咁講座我就唔知講咩lo<,,,講座完左la,,,,咁佩鳳話比我聽阿佳上台啵,,,問佢上台做咩,,,

佢地又唔答,,,><咁做la,,,我地做做下又換地方,,去科學室做la,,1d班又係到做,,,

咁就一齊做la,,,做完la,,就成7點lo~~咁我地就叫miss lok車我地返屋企la,,,

miss lok真係車我地返屋企丫,,,^^~~~