今日,返到學校,,,,冇野做,,悶死人,,
今日day3,,,半個鐘一堂,,,時間過得好快,,,
pe 堂,,做 sit up,,,之前,,一分鐘,,可以做到41下,,e+得34下炸,,,
唉,,,,攸完sit up都冇咩野做lo,,,miss叫我同依敏上去休息室拎d野,,,,
拎左成2箱落黎,,,>o<跟住派比佢地,,,,
數學堂仲搞笑,,,我同陳生同佩鳳同梁生,,,四個拎d擦膠碎黎整謝,丙,,,笑死,,,
佢仲比ar sir罰tim~~^^~~
今日冇咩事lo,,,,